Etiketter

Annet (8) fakta (3) Frokost (1) Kake (3) kylling (1) Rabarbra (1) rengjøring (1) Suppe (2) Sylting (1)

onsdag 16. mars 2011

Livet har mange begynnelser. En av dem er den dagen en blir bestemor.

Dette sa Gudrun Vinsrygg
Jeg håper at det er sant og at det for min bestemor føltes slik!
Her er et lite dikt til minne om min flotte bestemor:


To skrukkede hender
– en krum og sliten rygg
En stemme så mild og god
– hos deg var jeg alltid trygg


Jeg krøp inntil deg
– helst når jeg var trist
At du kunne trøste
– har jeg alltid visst

Du gav av din godhet
– ditt hjerte varmt og stort
Og mange fine minner
– har jeg når du nå er gått bort
Av Jan E. Skage


Snart er det kakebakekokkeleringsdag i heimen! Da skal jeg poste
flere flotte oppskrifter fra Bestemors kokebok. Bare vent og se.
Snart kommer det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar