Etiketter

Annet (8) fakta (3) Frokost (1) Kake (3) kylling (1) Rabarbra (1) rengjøring (1) Suppe (2) Sylting (1)

torsdag 31. mars 2011

Hastverk er lastverk!

Søndag formiddag... ding-dong... plutselig kaffebesøk!!!

Bestemor hadde i dette tilfellet alltid hatt noen gode kaker på lur.
Jeg har TORO frossen-pai i fryseren.

Jeg tenker: Det er jo vel og bra at jeg i det hele tatt hadde noe å servere.

Kaffen er god, paien smaker fortreffelig... varm og god med smeltende iskrem!
Nom-nom-nom.....UUUUÆÆÆÆÆÆÆ!!!!
Min kjære spytter ut alt han har i munnen.
Engelsk gentelman som han er, pleier han ikke å spytte ut maten... iallefall ikke når vi har gjester ;)
Nei, her er det noe galt.
Jeg kikker i restene han har spyttet ut på talerkenen... noe blått... knallblått... en blå plastpose????? Etter nærmere øyesyn ser det ut for meg at det er en slik pose man har rundt skoene når man er på sykehus. ÆÆÆÆÆÆÆSJ! Fy TORO, fy!

Huff! Søndagskaffen ble noe ødelagt...
paien ble tatt bilde av...
TORO ble mailet...
TORO sendte mail tilbake...
TOTO ble mailen igjen...
TORO pairester blir puttet i en gammel plastboks...
TORO får pairetser (med BLÅ PLATPOSE) i posten...
Jeg avventer svar fra TORO!

Hastverk er lastverk!

Nei, bestemor! Jeg skal gjøre som deg.
Alltid noe hjemmelaget i frysen.
Så vet jeg iallefall hvor det kommer fra om det er fremmede objekter i kaka jeg serverer.


Uuuuææææ!

Usj!

Æsj!

Iiik!

3 kommentarer: