Etiketter

Annet (8) fakta (3) Frokost (1) Kake (3) kylling (1) Rabarbra (1) rengjøring (1) Suppe (2) Sylting (1)

mandag 31. januar 2011

Cupcake

Ferdig, fin og blå snart skal jeg smakes på!

De siste to uken har jeg vært opptatt med messe, messe og mere messe. Nå er Gave og Interiørmessen på Lillestrøm vel overstått og det må feires... hva er vel bedre enn cupakes?
Kjapt, moro og godt!

Snart skal vi bakes!

13 min. senere... pling .... ferdig!

Fiiiine farger må til...

... og litt pynt!


Bli med og se at snart kommer det flotters, kalotters oppskrifter fra bestemors kokebok!

2 kommentarer:

  1. Å, så fantastisk! Jeg elsker cupcakes:)

    SvarSlett
  2. Det er de fiiiiine formene jeg fikk av deg til jul :) Og det flotte fatet :)
    Du må komme på cupcake-party til meg snart! Jeg serverer god økologisk saft ;)

    SvarSlett